کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

روزانه ها

93/07/06

حس یک گلوله ی توپ عمل نکرده توی شن های کویر رو دارم که بعد از 27 سال چشیدن گرمای سوزان روز و سرمای استخوان سوز شب، منتظر یک انفجار بزرگ هست اما نه این انفجار رخ می دهد و نه کسی برای خنثی کردنش می آید. اینجا توی دل کویر، خطری برای آدم ها ندارم..

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

بایگانی

اطلاعیه شماره آخر

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ
این وبلاگ به دلیل رعایت نکردن حقوق بشر و روابط انسان دوستانه، حمایت های بی دریغ از مردم غزه، نوشتن مطالب غیر واقعی! همچون مطلب قبلی!، نوشتن مقالاتی در روانشناسی کودک و مطالب فرهنگی، از نظر منادیان آزادی و حقوق بشر غیر قانونی اعلام می گردد و تا اطلاع ثانوی و با اولتیماتوم ایشان مسدود می گردد. ضمنا از تمامی دوستان به دلیل آنکه نظراتشان تایید نخواهد شد پیشاپیش معذرت خواهی می کنم.
  • سید مهدی موسوی
  • Google

خاطره

دردهای کهنه

نظرات  (۲)

نظرات خصوصی پس از مطالعه توسط مدیر وبلاگ، حذف می شوند

... و تو ، ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون ، در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت ، پای به سیاره زمین نهاده ای ، نومید مشو ، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دلبستگی هایش هجرت کنی و به کهف حَصینِ لازمان و لامکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان ، خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی... یاران! شتاب کنید ، قافله در راه است . می گویند که گناهکاران را نمی پذیرند ؟ آری ، گناهکاران را در این قافله راهی نیست ... اما پشیمانان را می پذیرند .
شهید مرتضی آوینی
یاعلی،یاعلی
  • یه فنجان چای داغ
  • سکوت تنها کاریست که یک مسلمان در برابر غزه می کند؟! یا للمسلمین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی