کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

روزانه ها

93/07/06

حس یک گلوله ی توپ عمل نکرده توی شن های کویر رو دارم که بعد از 27 سال چشیدن گرمای سوزان روز و سرمای استخوان سوز شب، منتظر یک انفجار بزرگ هست اما نه این انفجار رخ می دهد و نه کسی برای خنثی کردنش می آید. اینجا توی دل کویر، خطری برای آدم ها ندارم..

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

بایگانی

بهار منتظر تقویم‌های ما نمی‌ماند

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ق.ظ

برای پنجمین سال پیاپی، پیامک تبریکی را برای دوستانم ارسال کردم. مثل هر سال اتفاقات جالبی هم رخ داد؛ مثل دوستانی که ـ یا عمداً و یا سهواً ـ شماره‌ی من را در گوشی تلفن همراهشان نداشتند و از این پیامک متعجب شده بودند و یا دوستانی که جواب‌های خصوصی! فرستادند و امکان انتشار آن‌ها در این پست نیست. (دسترسی به پیامک‌های سال‌های گذشته)

برخلاف سال گذشته برای همه‌ی دوستانم پیامک ثابتی را ارسال کردم:

«عید می‌توانست اول پاییز هم باشد! بهار، تک دخترِ لوس خانواده بود. بازم تبریک»

دو پیامک دیگر هم بودند که برای کسی ارسال نکردم:

«می‌توانی مثل مرداب گذر فصل‌ها را ببینی؛ تبریک عید، چندان کار سختی نیست!»

«هنوز زمستان تمام نشده، درختان سبز می‌شوند؛ بهار منتظر تقویم‌های ما نمی‌ماند.»

و اما پیامک‌های تبریک دوستان. طبق رسم هر ساله اولاً نام فرستنده (برای مسائل امنیتی!) و ثانیاً ده‌ها پیامکی که فقط تبریک عید بودند را منتشر نمی‌کنم. از همه‌ی دوستانی هم که در حرم آقا امام رضا(ع) به یاد من بودند تشکر ویژه می‌کنم. پیامک‌ها به ترتیب نیستند:

* بهاران روزی نو می‌رسد و ما همچنان چشم در راه روزگاری نو. حال که زمین و زمینیان مرده‌اند آیا زمان آن نرسیده است که مسیحای موعود سر رسد؟ «و یحی الارض بعد موتها» (شهید سید مرتضی آوینی)

* در پناه حضرت ولی عصر علیه السلام سال پر خیر و برکتی برایتان آرزومندم.

* رسیدن سال فاطمی به قدم‌های گل فاطمه متبرک ان شاء الله... سال نو مبارک. امید آنکه در سال جدید، حاجت دلتان با حکمت خدا یکی شود... یا علی.

* باید که پاس حرمت زهرا نگاه داشت سالی که فاطمیه و نوروز توام است... سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم‌تان آرزومندم.

* در زندگی بعضی اتفاقات هر روز رخ می‌دهد مثل غذا خوردن. بعضی هر ماه مثل حقوق. بعضی هر سال مثل عید. اما بعضی شاید فقط یک بار در عمر مثل حول حال! حالتان احسن.

* فانظر الی آثار رحمت الله کیف یحی الارض بعد موتها ان ذلک لمحی الموتی و هو علی کل شیء قدیر (روم/ 50) سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» مبارک.

* من شنیدم که شما فصل بهاری آقا/ به دل خسته ما صبر و قراری آقا/ عمر امسال گذشت و خبری از تو نشد/ هوس آمدن این جمعه نداری آقا؟/ در هیاهوی شب عید، تو را گم کردیم/ غافل از اینکه شما اصل بهاری آقا/ عید شما مبارک

* این عید به نور فاطمیه زیباست/ روزی تمام سال من با زهراست/ با بردن نام فاطمه فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست. (2 پیامک از دو دوست)

* عید هم داغدار فاطمه است/ آری امسال، سال زهرایی‌ست/ رمز نوروز فاطمی این است/ احسن الحال، حال زهرایی‌ست/ سال و حالتان بهترین باد.

* خوش آن دمی که بهاران، قرارمان باشد/ ظهور مهدی زهرا، بهارمان باشد/ در سی و پنجمین بهار آزادی، جای شهدا خالی. سال نو مبارک باد.

* به لطف خدا برای باقیمونده عمرتون بهترین‌ها رو براتون آرزو می‌کنم. عید مبارک

* عید، بازگشت طبیعت به شروعی دوباره است، ان شاء الله ما هم آغازی دوباره در وادی انسانیت داشته باشیم! عید بر شما و خانواده محترمتان مبارک.

* شاد بودنت را کف دستانم می‌نویسم تا به هنگام دعا «اولین آرزویم» باشد! سال نو مبارک.

* یه دور دیگه دور خورشید زدیم یه سری پیاده شدن، یه سری هم سوار. نمی‌دونم چند دور دیگه مونده؟ فقط امیدوارم این دور به همه خوش بگذره. عیدتون مبارک. (2 پیامک از دو دوست)

* ضمن تبریک سال «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» تقاضا دارم بنده را نسبت به تمام ظلم‌هایی که سال گذشته به شما کردم حلال بفرمایید. (3 پیامک با این مضمون)

* [شکل ماهی]/ یادت باشه من اولین کسی بودم که واست ماهی عید فرستادم هرچند خودت ماهی.

* پیشاپیش روبوسی عید/ ('؛' ) یکی این ور/ ( '؛') یکی اون ور/ ('؛' ) یکیم از اینور/ اولین روبوسی عید.

* قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت، جوهر از شیشه ذات، کاغذ از صفحه دل، نور از شمع حیات، تا بنویسم همه جا: «غصه‌هایت بر باد، روزگارت آزاد، شب و روزت خوش باد». نوروز مبارک.

* در دو عالم جلال ما زهراست/ رمز تغییر حال ما زهراست/ عید با فاطمیه می‌آید/ ذکر تحویل سال ما زهراست/ برای سلامتی و عزت رهبر انقلاب هم دعا کنید.

* اینجا «جامع» است به رضوان رضا(ع) و سال نو که در شورست تا بدینجا تحویل شود. نائب الزیاره‌ام. سالی سراسر سرور ظهور و استجابت در انتظارتان. محتاج دعا.

* عید بر شما مبارک. امیدوارم در سال جدید در مسیر بندگی خدا قدم‌های بلندتر و مستحکم‌تری را بردارید. شاد و مسرور باشید.

* ان شاء الله در سال نو، زیر سایه‌ی امام زمان(عج) و با دعای حضرت زهرا(س) مسیر تکامل رو طی کنیم. صمیمانه‌ترین تبریک خدمت شما و خانواده محترمتون.

* الهی که شوی ای دوست بهروز در این زیبا دم خوش رنگ نوروز/ از امشب تا دو هفته گر که دیدی! بخور آجیل و پسته، هر شب و روز/ سال نو بر شما مبارک. عیدی ما فراموش نشه.

* پارسی‌ترین آیین جهان، نوروز باستانی بر شما و خانواده محترم شادباش باد. روزگاران بر وفق مراد و خنده پیوسته بر لبانتان باد.

* آغاز خمودگی و مردگی هیچ وقت نمی‌تواند عید باشد!

* تو بیایی همه ساعت‌ها و ثانیه‌ها از همین روز، همین لحظه، همین دم عیدند/ اللهم عجل لولیک الفرج. سال نو مبارک! (2 پیامک از دو دوست)

* هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز. سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک.

* در شکفتن جشن نوروز برایت در همه‌ی سال سرسبزی جاودان و شادی اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خداوندی را آرزومندم، پیشاپیش عیدتان مبارک.

* امیدوارم همیشه مثل پسته خندان و شاد باشید!!! عیدتون مبارک...

* سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام. سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک. با آرزوی بهترین‌ها...

* سین هشتم سادگی! به سادگی گفتن یک عید مبارکی؛ عید شما مبارک!

* روزگارت رنگ عشق، سالیانت پر فروغ، غصه باشد از تو دور، زنده باشی تا ظهور. پیشاپیش سال نو مبارک.

* عید بر شما مبارک باد. ان شاء الله امسال، سال ظهور مهدی فاطمه(س)، سال سلامتی و سربلندی برای تمام مسلمین باشد.

* من به صد خواهش و منت ز خدا خواسته‌ام که در این ساعت خیر مرغ آمین به سراغت آید و دعایی که تو بر لب داری، به اجابت ببرد. سال نو مبارک.

* [در جواب مستقیم به پیامک امسال من] پس احمدی‌نژاد اینا رو خوب چیزی دست گذاشتن؛ «تک دختر لوس خانواده»

* سر سفره تحویل سال که نشستیم یادمان باشد که حضرت زهرا(س) اول برای همسایه دعا می‌کرد. عاقبتتان بخیر، عزتتان مستدام.

* گندم‌های هفت سین به گندم‌های آسیاب گفتند: قصه ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبز داشت؛ پایان سال و سال‌هایت سبز باد... عید مبارک

* به یاری پروردگار سال 92 سالی بهتر برای ما و ما بهتر برای دیگران. پایان سالتان سبز.

* ... و نوروز آمد! یا مقلب، قلب یاران شاد کن. یا مدبر، خانه‌ها آباد کن. یا محول، احسن الحالی نما. قلب‌ها را از بدی خالی نما. سال نو مبارک باد.

* نوروز را سپاس می‌گوییم که بهانه‌ایست برای نکوداشتن آنهایی که به یادشانیم.

* آرزو دارم نوروزی که در پیش داریم آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید.

* یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال. امید است حال ما در این سال با بهترین دعاها همراه باشد.

* سال در پایان است. نکند مهر تو با تقویم است. من ز تقویم دلت باخبرم. همه ماهش مهر است. همه روزش احساس. زنده باشی ای دوست شادیت افزون باد.

* سبز مانده‌ام لیکن خراب و درهم‌ام. روسری‌ام آویزان یک بید رسوایی است! سال نو مبارک.

* دنیا را برایت شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم. نوروز پیشاپیش خجسته.

* سال نو مبارک. سال با برکت و با بصیرتی برایتان آرزو می‌کنم.

* عید بهانه‌ای است برای داشتن آرزوهای نیکو برای هم. فرصتی است برای شادباش مکرر. این فرصت و این بهانه مبارک باد.

* با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم. به خانه دل که رسیدم محبتت را برداشتم نه غباری داشت و نه کهنه شده بود. مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند.

* هر سال شروع قصه‌ایست، قصه‌ات تا همیشه بی غصه باد. سال نو مبارک.

* تمام سپاسم از کسی است که به من نیازی نداشت اما فراموشم نکرد. «کوروش». پیشاپیش عیدتان مبارک.

* دیدم مردم سرگرم خرید عید هستن، خدا هم سرش خلوته، بدون اجازت دفتر 365 روزه سال زندگی جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات رقم بزنه. پیشاپیش عیدت مبارک.

* داره آروم آروم میرسه! 98% [شکل لود شدن همراه با قلب] سال نو پیشاپیش مبارک.

* [در جواب مستقیم به پیامک امسال من] البته که عید می‌توانست اول پاییز و یا حتی زمستان هم باشد اما هیچ کدام لطافت و زیبایی این دختر لوس و دلربا را نداشتند. امیدوارم سال جدید سالی باشد که یکی از همین دخترای زیبا و دلربا نصیب شما بشود که در آن صورت حتما سال مبارکی می‌شود. (:


پیامک‌های دوم عید به بعد:

* سال نو مبارک. السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)/ با چنین گنج که شد خازن او روح امین/ به گدایی به در خانه شاه آمده‌ایم/ لنگر حلم تو ای کشتی توفیق کجاست/ که در این بحر کرم غرق گناه آمده‌ایم.

* من در کشور آتش زندگی می‌کنم. کشوری که هرقدر برای دوستانش روشنایی بدهد، به همان اندازه دشمنانش را می‌سوزاند! سال نو مبارک.

* پیامبرخدا(ص): هرگاه یکی از شما رفیق یا برادر خود را دوست دارد، آن را به او اظهار کند. حال نو را در سال نو برایتان آرزومندم.

* فاطمه یار ازلی علی‌ست/ فاطمه عشق ابدی علی‌ست/ دین خدا هم ظفر از او گرفت/ جلوه حق در نظرش منجلیست/ سرودم پیشکش بانو و آقا (ع)/ سال فاطمی مبارک. (سید عماد موسوی)

* بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک/ شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک/ آسمان آبی و ابر سپید/ برگ‌های سبز بید/ عطر نرگس، رقص باد/ نغمه شوق پرستوهای شاد/ خلوت گرم کبوترهای مست/ نرم نرمک می‌رسد اینک بهار/ خوش به حال روزگار!/ عیدتان مبارک.

* دلت دریاست میدانم، پر از احساس بارانی، و این زیباست میدانم؛ دعایم کن، که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم.

* از نظر فاطمه زهرا چون علی ولی خدا است باید حاکم شود و گریه، بغض، اعتراض، خطبه، خطابش، فدک، سیلی، سقط فرزند و فدا شدنش برای حق حاکمیت امام زمانش بود و ناله برای زهرای علی معنا پیدا می کند آن زمان که حق حاکمیتی که فاطمه برایش جان داد را ابتر ندانیم، این باور ما است. امروز یاری نایب امام زمان قله ولایت است پس قبول باشد باورتان و یاوریتان. التماس دعا.

* مولای قد تکرر وقوفی لضیافتک فلا تحرمنی ما وعدت المتعرضین لمسالتک... یا من یسمی بالغفور الرحیم... در حرم شمس الشموس امام رئوف حضرت رضا دعاگو هستم. «مبارک باشید».

* امسال که سال مادر خوبیهاست/ رزق همه خلق به دست زهراست/ از سفره فاطمیه اش معلوم است/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ عید نوروز بر شما و خانواده محترم مبارک.


پ.ن: در صورت دریافت پیامک جدید، این متن بروزرسانی خواهد شد.

  • سید مهدی موسوی
  • Google

sms

پیامک تبریک سال نو

نظرات  (۱)

نظرات خصوصی پس از مطالعه توسط مدیر وبلاگ، حذف می شوند

سلام. سال نو شما مبارک.
پاسخ:
سلام. سال نو شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی